träningsvärk ab...

Och jag vill aldrig mera någonsin vara med på idrotten. Jag har träningsvärk i hela min jädra kropp. Och en irriterande unge som frågar om allt jag gör. Sen e jag små irriterad på en annan sak. Arrgh. Och på att det har regn/snöat i två dagar nu! Hungrig som en jag vet inte vad också. Irriterande. haha, jag e så glad jämt. Aja, idag vare np i matte gick faktist ganska bra. Satt man i 80 min slapp man matte lektionen som vi hade som sista lektion så jag slutade vid kvart i två idag. Så soft. Då drog jag och idag med erik, backis och anton när dom repa. När dom var klara vid typ fem hade jag tinitus i mitt högra öra! Ganska hög musik, men de var kul. Skratta åt allt och ingenting.
Ska träffa carro sen efter jag ätit, så fort sebbe och pappa kommer hem. Jalla. Hon har varit i grekland den apan.
nu ska jag laga mat visst. kycklingbullar! Vad det nu är.

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0