Tjejkväll!

Nu blir det jag mickis och polly hela kvällen/natten. Det ska bli kul. Nyss var jag och mickis hos hennes syster carro och hjälpte henne fixa sig innan en fest och nu spelar mickis och polly wii så jag passar på att uppdatera bloggen nu med lite bilder. Ska lägga in bilder ifrån i förr går(tror jag det var) då jag och mickis var ute och fota.
Körde dock iväg min pappa och lillebror, så vi är ensama. Sen storebror e aldrig hemma nu för tiden så han slipper man. Så det är bara vi. :)


jag har svårt att vara seriös på bild!


mickis e bättre på det än mig!


jag kan vara seriös när jag kollar på annat :D


the girls tonight. nej nu ska jag med spela wii puss!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0