thank dear god.

Blev nyss klar med min so uppsats. Herregud är allt jag har att säga har suttit hela dagen med saker upp till öronen känns det som. Nu ska jag bara kolla igenom frågorna till no omprovet så är jag klar och kan byta till tvn och se DH. Bästa programet! Hann inte heller göra en ny header som jag hade tänkt att göra idag. Inte heller en till lotta som jag sa att jag skulle. Men hey jag blev nyss klar med skolarbetet... Puh, jag som inte ens gör bra headers. Jajaj. Nej nu ska vi gå och titta i skåpen om det finns något gott magen kurrar. Jag har börjat få tillbaka min kropp. Även om vågen visar låga siffror än. Inte samma skellet som förut här. Vilket gör mig grymt pepp!
& ja, jag har varit ganska aktiv idag. Konstigt. Inte haft något liv. Haha, nej men suttit här hela dagen tog lite pauser ibland.

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0