pluggpluggplugg

Gud vad jag är less på skolan atm. Ligger efter i no, efter med en so inlämning. I only got myself to blame. Men endå. Så denna dag blir pluggdag, måste ta tag i detta nu! Snart e skolan slut. Paniiik. Sitter och jobbar med no uppsatsen nu eller vad man ska kalla det. Skriver om vad som händer i hjärnan när vi sover. Har även no omprov imorgon och ska göra en affisch om en drog med sandra sen har jag g i biologi. Förutom det vi inte gjort än. Puuh, sen har man ju även so uppsatsen. Min livsfilosofi. Kan inte jobba med den förens jag hämtat min sobok hemma hos mamma. Smart gjort jossan att glömma den där! Irriterad på mig själv ibland. Det är sju veckor kvar av skolan och jag har några rester men de gör jag klart idag och imorgon. Juste måste filma imorgon i skolan med. Dööööööö.


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0