nehe, inte skolan än


Sitter här halv färdig med en kopp te. Fick nyss veta att jag inte börjar förens fem i halv elva! Arrgh, fast hade endå sovmorgon skulle ta moppen till skolan så varit vaken i en halvtimme bara. Men min tyska lärare är sjuk så jag har inget. Tur att jag fick veta det innan jag drog iallafall. Och ja jag och min lillebror håller på att byta rum. Hans säng och leksaker i bakgrunden. Allt förutom datan och allt på väggarna e i mitt nya rum. Måste vänta tills sebbe hämtar sina byrosar som står inne ivägen på mitt rum!! Haha, får se vad jag ska hitta på i två timmar tills jag behöver åka då :o


Leave a comment ;*
Postat av: Mickaela

vafan :o det där är inte ditt rum? :o <3

2010-04-28 @ 19:25:56
Postat av: joss

jo mitt gamla?

2010-04-28 @ 19:40:24
URL: http://cuteoverload.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0