8 april 2010

Ohh, jag är så bra med uppdateringar på lov veckor måste jag erkänna. ¨
Varit med massa folk och softat lite, just nu är jag hemma hos mickis efter att vi har varit ute och fotat. Men de blev så jäkla kallt så vi drog in till henne. Tror jag lägger in några bilder sen när jag kommer hem, om de inte blir så jävla sent som alla andra dagar. Försökte dock gå in på datan idag, men den var så seg så att det inte gick. Sur blev jag med men sånt e livet.
Vill ha en ny data! En bärbar ge mig!
Och så är det typ 5 dagar kvar tills jag fyller år. Fett awesome.
Jag längtar, hoppas jag får en ny mobil då. Annars blir jag lite ledsen i ögat. Hatar min den e inte ens på svenska!!!
Jag stör mig som tusan. Särskilt nu när jag måste lägga in alla ord på nytt...


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0