2 april 2010



Happy mee, haha. För idag blir det att sova hemma hos mickis.
Träffade min söta polly idag och åt på nancys little mickis var med. Awesome, ett tag sen vi alla tre var.
Har jag för mig, det var trevligt iaf.
Love thoose girls :*
Snart vankas det mat och det blir snitzel. Underbart, sååååååå gott!!!!
Jag har inget mera att skriva igår kväll var jag ju med carro sen när jag kom hem fick jag ett par sms,
några söta några som jag bara kunde skratta åt. Haha, underhållning ;)


Leave a comment ;*
Postat av: Electra

Hej jag har en ny blogg som handlar om min kamp mot ett hemskt beroende. Titta gärna in och se hur det går :)



// Love Electra

2010-04-03 @ 10:40:59
URL: http://adicted.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ta gärna en titt på min blogg och kom med synpunkter om den! :)



kram!

2010-04-03 @ 14:38:13
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0