16 april 2010

Och jag kom in premilinärt på mitt första gymnasieval. Fett depp vill inte gå den längre, vill gå den jag valt som andra handsval men tror jag kom in på den med. Men jag är inte säker.
Hursomhelst måste jag jobba som en tok denna vecka för jag är efter i biologi med två arbeten och ett omprov. Sen so livsfilosofi arbetet ska med in. Gud vad jobbigt. Skolan tar för mycket plats!

Har varit inne i nykvarn ikväll med mikaela. Vi dök upp hos linus och åt upp hans chips och drack nästan upp hans cola sen sänkte jag hans någonting på ett tv spel. Jag dog bara. Dom var överallt. Skyller på det! :(
Imorgon blir det skärholmen med mickis och polly så jag måste snart dra mig till sängen för jag ska upp tidigt, halv tio blir det imorgon en timme senare åker vi. Sjukt jobbigt...


jag saknar sportlovet :(


Leave a comment ;*
Postat av: Annie

Hejhej, hur e läget?

Hoppas du får en fin dag :)

2010-04-17 @ 11:11:51
URL: http://annierehn.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0