12 april 2010

Tomorrow it's my birthday. Och jag peppar den som fan. Längtar som en jag vet inte vad :D
Då får man även träffa mormor och morfar, vet inte hur länge sen det var sist, även om vi bor rejält nära endå. Men bättre ibland än aldrig. Så imorgon blir jag rik, typ. Haha, loving it.
Idag blev det sen lunch med mickis vid halv tre ungefär sen fick vi gå till polisen för att fixa hennes pass. Den lyx ungen åker utomlands till grekland tror jag det var i maj. Avundsjuk! Jag vill med ligga och steka på stranden. Hrm.. Sen träffade vi på ludde och så satt vi och prata om mickis nya "braiga" värld. Den ungen är inte klok någonstans. Men jag håller med om vissa av hennes idéer, som att slippa betala någonting ;) Ifall man tillhör hennes v.i.p grupp. Haha.


Leave a comment ;*
Postat av: Madicken

haha ja jag var på donken igår :P

2010-04-13 @ 09:54:29
URL: http://conler.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0