when was the last time you talked to me?

shit vad det har snöat mycket. Det blir nog en vit jul :D
så hiimla mysigt det kan vara med snö, när man går där och hör hur det
"knakar" under fötterna. Men sen all snö som blåser, kylan ect. Det suger!
Och kära kevin i min klass bärde mig och slängde mig i en snöhög idag :(
fufufufuufu, men jag hämnades han fick massa snö på sig och i fejjan och allt :D

jobbat idag igen, det går undan som fan men julkorten tar aldrig slut!!
sluta skicka så många julkort människor jag ska annars personligen
skära fingrarna av er. Nej men jag blir galen det kommer bara fler och fler.
ALLT JAG SER ÄR ÄCKLIGA JULHÄLSNINGAR. sammasakhelatiden.
kul liksom skicka något annat än bara god jul och gott nytt år.
Det är så originellt och tråkigt. who cares, skicka nåt kul ist. OCH önska god jul c:
get it? säkert inte.

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0