när snön faller, skjuter vi varandra.

when I grow up I'm really gonna miss u.

Lalla, jobbat idag igen. Tre timmar som flygit iväg. Var hemma tjugo över sju lagom kul ;)
Och sebbe körde hem mig, slirade som fan. Även om han inte erkänner att det var så mycket.
Vi var ute på det andra körfältet en gång och samtidigt inne med bakdelen i trottoaren -.-
killar säger jag bara.
Snön är här. & visst är det mysigt att se allt det vita ute, och när flingorna glittrar i luften och
lägger sig mjukt på marken men, FYFAN VAD DET ÄR BLÖTT OCH KALLT!
Oh den jävla snön som blåser en i ögonen hela tiden. I'm going crazy on it. srsly.
Så bussen var ju lagom sen imorse, älskar det alltid lika mycket.
Sen går man och halkar som en idiot. Hahah, nu ska jag sluta klaga
& göra lite nytta. Neh, men duscha iaf.
ciao bitches ;*



Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0