mys söndag.

orkar inte göra ett skit idag så jag tar en myssöndag.
men det är skönt.
blev väckt halv två av min kära lillebror adam som ville ringa mig.
men han hade knappt något och säga och fråga varför jag sover.
jamen ingen hade ju väckt mig, han blev bara helt chockad.
hha, småbröder alltså<3
men kom upp vid kvart i två och gjorde en kopp kaffe och
satte mig i soffan med en filt och glodde på tvn.
mysigt.
ända fram till fyra, sen drog jag ut och mötte pappa och jonte
vid garage, och åkte faktist stjärtlapp med jonte HAHHAHA.
blev så snöig hade korta strumpor och går runt i dc skor.
det blev kallt och blött så ja gick in.
blir nog tvn snart igen.
hah, ha det bra.
btw det e fjärde advent idag. snart julafton!

Leave a comment ;*
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

NAJS:D

2009-12-20 @ 18:07:09
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-20 @ 18:30:06
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: svar

ja faktist :)

2009-12-20 @ 18:48:51

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0