How the thought of you cuts deep within the vein

lesslessless, oh så jävla less.
fuck all your lies, i should have notice it from the start.
That it's nothing true whit a bitch like you.
And nothing was ever enough for you.
You spit on my soul and tread on my heart, to many times.

hej snö suger anus, menmen NU går bussarna började väl vid sex sju tiden igen.
irriterande ja. Men pappa hämtade mig vid halv fyra kvart i fyra,
var och kollade på lillhagas julspex, skit kul ibland :)
HAHAH killarna som klädde ut sig till tjejer! <3
aja, nu vill jag ha lussebulle.

btw, jag brännde mig återigen på tungan av den varma
chokladen på jobbet förut :( haha,

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0