förlåt för så dålig uppdatering.

Men igår hjälpte jag ju madde och flytta till nykvarn somsagt.
Vi fick sova sex timmar eftersom vi skulle upp vid åtta och gick och la oss vid halv två,
tog ju ett tag att somna. Vi satt och spelade sms roulette.
HAH, vad kul det var.
seg som fan igår, men det gick bra var klara med alla saker till huset vid halv tre.
Jag och madde stog och plocka upp alla saker till köket efter andra vändan med möbler.
Ont i ryggen fick man där ett tag.

Och senare träffade vi johanna, ida och lisa, sen drog vi till gårn där vi träffade massa flera.
Och jag gick utan smink hela dagen, såg säkert helt jävla död ut men skit samma.
Man får bjuda på sig själv ibland :)
Sen drog vi på kvällen till madde, jag hon och linnea.
Satt och snacka med hennes mamma ett tag sen tog jag tio bussen hem.
Så skönt för jag var iskall!
Där hemma fick jag veta att våran dator har gått sönder! IRRITERANDE.
Så pappa skaffade två nya begagnade hårddiskar idag.
Lycklig!

Ska väl träffa madde och johanna idag när dom orkar ta sig in hit till tälje,
och mitt nyårslöfte blir att sluta röka.
Och ja jag ska klara det, madde, mickis och johanna är väl dom som är på nu med att
också sluta sist jag kollade.
Tycker alla borde hänga på så peppar vi varandra.

Allt från mig ciao sötnosar!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0