dan före dopparedan.

vart uppe i sthlm idag, puh. Jobbigt att gå runt i affärer i flera timmar.
 Det är inte min specialitet :D
hahh, och jag vet att jag sa att jag var klar med julklappar i lördags,
men köpte en igår och en idag. Meen nu är jag helt klar och lite pepp inför imorgon.
Det är själva julafton imorgon och den firas hos farmor med pappa och dom.
Får se vilka fler än pappas sida av familjen som kommer ;o
Hoppas linnea får komma till nyår!!
ciao.


Leave a comment ;*
Postat av: Anonym

finfin blogg! :) allt bra idag?

2009-12-23 @ 18:21:57
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: svar

tack så mycket :)

jodå det är bra.

själv då?

2009-12-23 @ 20:29:57
Postat av: Shamm

ihih jul imon<3<3

2009-12-23 @ 20:49:21
URL: http://lumiiere.blogg.se/
Postat av: svar

jaa det är underbart.

fick nyss min mamma, efter mycket tjat att lägga en present till mig under granen så jag får öppna när jag vaknar :* <33

2009-12-23 @ 22:31:06

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0