another day with shopping,

Varit uppe i skärholmen idag då, med polly och mickis.
Skulle gått upp vid nio hade ställt alarmet och allting, men gud så trött jag var så det sket sig.
Jag stängde av det och somnade om, vaknde till vid halv elva och bara shit.
Men dom var kvar i tälje så vi tog hel bussen mot fittja sen byte till tunnelbanan i tio min :)
Det är ju ganska enkelt att ta sig dit, cirka 40 min resa bara.
Vi drog väl hem något vid fyra ifrån skhlm, sen bussen vid halv.
Hittade en fin skjorta på h&m för 249 :-
Jag blev kär i den. Visar den när jag kommer hem,
sitter hemma hos mickis syster carro.
Polly håller på att klippa mickis nudå.
Imorgon blire fotografering, så måste hem sen och välja tre outfits.
Hahah, får se hur de blir. Blir med pappa, mickis och hennes mamma troligen.
Man var tvungen att ha med sig sin vårdshavare.
ciao folket :*

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0