and here we go again.

jo men självklart har jag inte klarat svenskan som vanligt. Jag klarar den aldrig. oh så sur jag blir -.-
jag tänker nog fan i mej byta grupp till en lättare. Inget jag gör duger för min lärare hur mycket jag än kämpat.
Jag får panik, om jag inte gör den till typ imorgon eller i över morgon får jag ig. Och jag kommer säkert inte klara denna gång heller. jag skiter seriöst snart i skolan. kommer inte komma in där jag vill, jag hoppar nog av skolan helt ärligt. Jobbar som städare eller något annat skit jobb. Kommer säkerligen sluta där. ooh, så nu ska jag få lite mera panik och försöka klara ett jävla fucking g i äckliga svenskan.

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0